Monday, April 30, 2012

..aku, mereka dan pasum..

bismillahirrahmanirrahim..

erk..erm..tergamam..-.- secara officialnya, aku da abis PASUM..what???that fast???apesal rase cam baru daftar je minggu lepas?takkan dah abis kot!!!erghhh..mcm mimpi ngeri je..hmmm..
tp yela..have to accept that pasum's life is OVER for you, farah!

nak mengimbau balik kenangan kat PASUM..hmm..belambak..countless..
rindu kat tasik kk12 terchenta :)
nak kejar itik lagi! haha..


mula2 masuk x ramai kwn lg..pegi mane pn berdua je ngan roommate a.k.a syahira yusoff..hehe..makin lame makin ramai la sahabat2 dekat pasum ni..alhamdulillah..ukhuwah fillah abadan abada..insyaAllah.. :)
aku kat pasum ni kire ade geng la..hehe..siap diberi gelaran oleh geng lain lg..gelaran ape?opss..x boleh ckp kat sini la..hee..
kitorg pergi mane2 pn same2..rindunye korang..tp geng2 pn kitorg still bersahabat ngan org lain ye..hehe..




ohh syud, ainnur, tieqa, ira, zura..sayaaaaaaaanggg korang! <3











hmmm..banyak tempat kat pasum n kk12 yg semestinye aku akn rindu..wuaaaaa..tempat2 aku tuntut ilmu..semoga ape shj yg aku lakukan mndapat barakah drpd Allah SWT..insyaAllah..semoga segala ilmu diberkati Allah dan dapat dimanfaatkan..aminn..


       kat kafe kk12 :) tempat kitorg menjamu selera setiap hari..smpai kene pikir nak makan ape..haihh..mcm2..




















kat dewan tunku canselor (DTC) :)




hmmmm...aku group ape ek kat pasum ni?heee..group U1 laaa..best kot group ni..tutor sume best..kengkawan sempoi..siap ade mak, abah, tukang kebun la, driver la segala bagai..seronok2..haha..
lg satu yg best nye group ni sbb budak laki 4 org je..hehe..ohh ketua siape?mst la pidot yg ade kat mane2 je..adoi..si ketua aku ni kat mane2 pn nmpak dia..aku x paham betui..hehe..dua sem ni same2 ngan korg..mst nnt aku rindu giler kat korg kann..tutorial same2, lab same2..korg best korg tau x?hmm..lukis bio pn nak tiru, lab chem buat sorg sikit..hehehehe..sume kenangan~

last day of lab bio.........


pape pn, setiap yg bertemu pasti akn berpisah kan..tp perpisahan itu tidak akn sesekali merenggangkan ukhuwwah yg telah dibina..kalian semua sentiasa berada dlm doa aku..insyaAllah, semoga akn ade lg pertemuan antara kita semua..moga ape yg korg nak dlm hidup ini akn dimakbulkan oleh Allah..semoga berjaya duniawi wa ukhrawi :) aminn..
terima kasih utk segalanya..saat manis masam, suka duka..jgn buang dr kotak igtan korg ye..makan same2, tido same2, study same2, gelak same2, nangis same2, risau same2, stress same2..hehe..yup, byk momen indah kat pasum ni..
sayaaaannnggg sahabat2 ku sume..
mohon maaf andai tutur kata, bait bicara, gerak anggota ni yg mungkin mengguris hati sahabat semua sama ade sedar atau tak..igtlah, x terlintas pn di hati ini nak sakitkan hati kalian..sorry for everything, ye :)

nur atiqah hamzah.
_mak!!!!agak2 boleh pgl mak lg x lepas ni?penolong group yg sgt la berdedikasi smpai kitorg sume pgl 'mak'..hmm..bile kite nak g jumpe prof same2 lg ni?lepak2 kat blok pensyarah..lepak2 kat library..struggle same2..duk sebelah time tutorial..sharing story..share problems..kongsi roti time tutorial sbb x sarapan..-.- sape la tu yg suka amik roti aku kan..hehee..our 'perfect partner' yg menjadi topik kegemaran teacher kesayangan..hmm..miss u la mak..

nurul syuhada binti abu bakar.
_sahabat lama yg tetibe muncul di pasum..muahaha..terima kasih ya Allah krn mempertemukan kembali kami di sini..haha..ko mst rindu kan gaduh ngan aku..suka musnahkan anganan aku tp ko la yg plg kecoh..ade ko baru kitorg boleh gelak sakan kan..haha..byk story mory yg kite share..nangis same2..eh, yeke?hahaa..

noor syahira binti yusoff.
_ohh my roommate..thanks for everything..walaupun kat seseri dulu kite x rapat, tp kite sgt rapat kat pasum ni kan..dulu mula2 g mane2 pn same2..da la lab pn same..share tudung la, pashmina la, selendang la..mula2 masuk kite mst tangkap gamba sorg2..sbb sorg pose sorg tgkap..haha..kenangan~

ainnur syahidah binti azizan, noratiqah binti masri.
_uitt jiran depan bilik..terima kasih sbb join geng aku, ira n syud..hehe..terima kasih sbb bg aku selalu menyemak kat bilik korg..terima kasih utk soalan2 yg aku pernah tanye n korg jawab..tgk movie same2..final destination..hehe..dan khas utk ainnur, terima kasih krn telah terpengaruh dgn lagu albi nadak..sorry la sbb selalu melalak kat korg kan..hahaa..

and kawan2 pasum yg lain..thanks utk kenangan manis yg korg coretkan buat igtan aku sepanjang hayat~
mcm2 sampai dah tak terluah kat sini..hehee..


*moga ukhuwwah yg kite bina dirahmati olehNya dan berkekalan hingga ke Jannah..dan semoga Allah meredhai setiap derap langkap kehidupan kita..insyaAllah..
maas salamah wa illal liqhak..byebye PASUM!semoga bertemu kembali.. :D



No comments:

Post a Comment